Renjävel

Usch vilket tråkigt samtal jag fick idag. Nästan så man ville bli lite ledsen i ögan, när jag egentligen borde bli glad! 
Men när en av mina största tryggheter inom bygggruppen ringer och berättar att han sagt upp sig från Jula med omedelbar verkan, ja då blir man lite ledsen :( 
Han har fått jobb på Bilte, nej förlåt, Feltema. Jag förstår att han kände att det var dags att byta jobb, men det känns lite tomt nu när jag vet att jag aldrig kommer få jobba med honom igen. Hade ju som räknat med att han skulle komma hit när det blir dags för min butiks renovering.

Vissa personer i byggruppen har lämnat större avtryck i ens liv än andra. Tur det är nära till Umeå så man kan hälsa på iallafall. 


Tack Renen för att jag fått äran att lära känna dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0