100 dagar kvar

Idag är det exakt 100 dagar kvar till beräknad förlossning! Bör jag börja vara nervös? Eller bör jag kanske först och främst fatta vad som håller på att hända? Typ kanske börja längta efter bebisen? Så pass mycket har det alltså gått in i min hjärna att vi ska bli föräldrar, att jag inte ens längtar! Längtar efter att få shoppa kläder till mig själv som sitter snyggt och typ dricka rödvin. Längtar iof till att få inreda ett barnrum och köpa massa söta barnkläder. Men att det automatiskt ingår en bebis i det här har jag inte alls fattat! 
Bra jobbat Lisa...
 
Vi har iaf beställt en barnvagn nu. Så ett steg i rätt riktning är vi åtminstone! Blev en Emmaljunga CityCross. I exakt den färgen jag ville ha på en vagn! Sen att det vart just en Emmaljunga var för att den färgen fanns bara på deras vagnar. Plus att Robin gillade deras vagnar mer än Brios som annars var min favorit. Såå till våren får ni se mig flasha omkring på stan med denna snygging när jag ska börja på mitt nya liv som latte-mamma! ( och jag som börjar må illa av latte... )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0