Datanördar

 
Det är en Jävla skillnad på min "nya" dator och min gamla ser man nu när dom står bredvid varandra! Och ja, jag har samma bakgrund på båda
Den gamla är ju tung som en bil! Förstår inte hur jag orkat släpa den fram och tillbaka på massa byggen. Har t om flugit med det där åbäket! Hallå ryggskada! Min nya (som inte är så ny nu egentligen) väger ju ingenting i jämförelse. Den fick däremot bara uppleva ett bygge. Betydligt trevligare att resa med. Väldigt liten och nätt.
 
Men vad har dom för likheter då? Båda är HELT värdelösa!!! Den gamla för att, ja den är gammal och ultramega seg och säkert full med virus.
Den nya har Windows8 och bara det borde väl säga sitt... INGET funkar. Det går segt. Står i instruktionerna att man ska göra si och så och inget händer. Fått god lust flera gånger att slänga den i väggen. Men försöker samtidigt intala mig själv att det är inget fel på datorn utan bara jag som är påtok för oteknisk. Har inte lyckats intala nog mycket än bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0