Gul katt

Jag vet att det egentligen är ALLDELES för tidigt för sånt här, men lyckan gick inte att beskriva när jag gick in på Ica idag och det första jag ser är dessa gula skönheter!
   Om vi ska snacka gravid-cravings så kan jag egentligen inte påstå att jag direkt haft några. Ett extremt sug efter macarons i början när jag inte ens visste att jag var gravid är typ den ända. Eller jag har iof börjat gilla chilicheese mer än tidigare men det är inget craving. 
Däremot dom senaste veckorna har det skrikigt i magen efter just Lussebullar! Och att då idag hitta såna nybakade på Ica, ja det är kort lycka i materiell form! Tror jag kanske bör ge mig på i år att baka egna då hemmagjorda är ju alltid så mycket godare än köpes. Annars så får alla som vill ha mitt sällskap gärna köpa det för några enstaka lussebullar ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0