I quit!

I did it! Jag sa upp mig igår! 
 
På tiden faktiskt. Inte så sugen på att återvända och efter att ha varit hemma ett år så känns det verkligen som om det var dags att ta chansen att testa vingarna på annat håll. Ett naturligt avslut. 
Men shit vad nervös jag var! Visst, det är alltid jobbigt att ta allvaliga snack med chefen. Och speciellt när man kommer med tråkiga besked. Men det värsta var ändå tanken på att berätta för kollegorna. Jag klarade inte av att göra det face to face för jag skulle bara börja gråta då. Så jag "gjorde slut" via FB ;P 
Telefonen gick varmt igår kan jag lova! Många frågetecken och lyckönskningar ramlade in.
 
Så nu sitter jag här arbetslös men mammaledig. Förhoppningsvis är arbetssituationen löst snart. Återkommer då med detaljer :)
 
Hej Då skåpet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0