14 dagar till BF

 
2 veckor kvar idag. Det är bara 14 dagar! And that's nothing! Samtidigt lär det väl vara dom längsta 2 veckorna i mitt liv. Meeeen får jag bestämma så är det heeelt okej att ungen kommer när som helst. Är ganska less nu. Komsi komsi!
 
 
Vänstra bilden är första bilden jag tog på min mage och då var jag i v.8  ( 7+5 ) och den högra är idag i v.38. ( 37+6 )  Minns att jag tyckte att det syntes på mig att jag var gravid och kände mig jättesvullen. So Young and so naive...
Känner mig ju ändå hyfsat liten och smidig idag med tanke på hur höggravid jag faktiskt är!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Jag tycker det verkar som att dem där mjukisarna är välanvändna 😝

2015-01-21 @ 23:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0