Hejdå Byggruppen!

Idag åkte byggruppen hem :(
Deras 4 veckor i Skellefteå är nu över och butiken är mer eller mindre klar. Tror jag iaf.
Så nu ska jag återgå till mitt normala bara-vara-hemma-och-gravida-till-mig-liv. ( I några dagar till vill säga sen börjar ju det extremt nya livet som morsa)
Känns extra konstigt att vinka av alla denna gång. För nu vet jag att det kommer dröja innan jag träffar någon av dessa människor igen. Vissa kanske jag aldrig få träffa igen. Tidigare har man ju tänkt, vi ses på nästa bygge! Men min tid som byggare är ju mest troligen över nu. Och det innebär att man inte kommer "springa på" vissa något mer. Några stjärnor som man blivit riktigt bra vän med hoppas jag iaf man kommer träffa igen. Antingen att man åker och hälsar på eller att dom kommer hit och hälsar på. Vi får helt enkelt se vad framtiden har att erbjuda
 
Robert visade då igår vem Pimpen i gänget var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0