Inbakad

Kolla på den här flätan! Den är seriöst en av dom mest jämna jag någonsin gjort tror jag? Kanske inte den snyggaste flätan. men absolut inte den fulaste. Långt ifrån. Oftast spretar det hår överallt och varje "rumpa" är superolika i storlek. Och jag var inte ens noga när jag gjorde den! Hade ingen spegel eller så så jag kunde se vad jag gjorde utan körde helt i blindo. Jag ska ju liks bara sova i den, då spelar det ju ingen roll hur den ser ut. Lite imponerad med mig själv måste jag erkänna
 
Nu syns det kanske inge så bra på bilden, men min utväxt är jättemörk! Vilket betyder att min riktiga hårfärg verkar ha mörknat mer än vad den brukar under vintern. På sommaren bleks ju utväxten av solen ganska bra. Så frågan är ju om det är graviditetens fel att det blivit mörkare? Isånafall, kommer det gå till sig senare? Snälla säg det! Håret kan få bli lockigt istället. Please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0