Leo's Lekland

Igår gjorde vi premiär på Leo's Lekland. Nog för att Tilde är på tok för liten för att egentligen vara där, så var vi tvungna haka på när alla andra småbarns-mammor från jobbet skulle dit. För den sociala delen. Plus, jag har velat fara dit sen dom öppnade men aldrig haft en giltig anledning att få hänga där. Men nu jävlar! Dessutom så ville alla kära kollegor få hålla henne vilket gav mig fria armar för en gång skull. Och då kunde jag även jag passa på att få åka lite rutschkanor. 
 
Och bara för att jag personligen älskar bollhav ( fasten dom är ena riktiga smittospridare ) så var Tilde också tvungen att få prova på ett bollhav. Succé? Inte än iallafall
 
På första bilden ser det ut som att hon tänker; Vad tusan är det här?! 
Andra; Åh det kanske var lite kul ändå
Tredje; Nej. Det var det inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0