Blue Sky Airline

Halloween har kommit och Halloween har gått. Men helgens outfit består! Eller ja, den hänger i garderoben och bara väntar på att få bli buren igen. Frågan är bara när det är okej att ha samma outfit igen?
Anyhow så gjort iaf jag och Stina succé i helgen! Vi var nämligen utklädda till samma sak. Men kul, kanske ni tänker nu lite sarkastiskt. Men i det här fallen var det skitkul! Because We looked amazing! 
 
Welcome to Blue Sky Airline
 
Snygga Sexiga & 1 Singel. Helt förståeligt att vi fick mycket beröm under kvällens gång. Stack ut ur mängden gjorde vi också vilket gjorde att vi syntes ganska bra. Dom flesta andra på krogen var vanligt klädda eller läskiga. Så när det kommer 2 som ser likadan ut, som gick på led och som dessutom hade dessa Amazinga blåa 50-tals flygvärdinne-dräkter på sig, ja då vände folk blickarna mot oss. Låter som värsta skrytet det här, I know, men det är sant! Kom fram flera stycken okända människor och berömde oss. Andra frågade vars flyget gick eller vars vi skulle härnest. Jag var sjukt sugen på att ställa mig i kassan i entrén och be folk om deras boardingnummer. Men jag vågade inte. Stod så mycket vakter där ;P
   Vi kom t om 2a i bästa-kostym-tävlingen som hölls på förfesten. Värdparet ville även att vi skulle servera kaffe åt dom andra gästerna. Vilket inte blev av kom jag på nu.
Sena blev vi också till förfesten. Men vi hade den bästa ursäkten! Planet var försenat 
Hahahaha
 
Ready for takeoff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0