Världens tråkigaste blogg

Välkommen till Världens tråkigaste blogg, som systerMaja kallade den. Och hon har ganska rätt måste jag tyvärr medge
 
Jag som tyckte att jag hade kommit in i ett sånt bra flow här i höst. Men så slog november ner och det fanns helt plötsligt ingen tid över för att blogga :( 
Ständigt något annat på agendan. Och där emellan, en dotter som börjar bli rörligare och rörligare och därför kräver mer uppmärksamhet. För tro inte att jag inte vill längre! För det gör jag! Jag kan tyvärr inte prioritera bloggen när så mycket annat måste göras.
 
Men jag kan ju iaf meddela att vi har varit i hufvudstaden i helgen, alla systrarna med respektive. Även lilla Selma a.k.a Äppelmos fick följa. Hedvig och Tilde fick stanna hemma. Resans syfte var att gå och se musikalen Kristina från Duvemåla. AMAZING! 
Men tyvärr tog bloggtiden slut nu. Förhoppningsvis kanske jag hinner skriva lite mer sen och berätta mer om helgen. Puss så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0