Poäng-lös

Blev så jävulskt irriterad idag när jag upptäckte att ALLA mina BestWestern-poäng försvunnit!!! Strax under 90 000poäng hade jag! Och nu är dom puts väck... Bara för att jag inte rört dom på 12månader. Vad är det för skitsnack! Hur ofta ska man måsta bo på hotell egentligen? Men tydligen ändras dom reglerna till nästa år så inga poäng kan försvinna. Tack för den ni. Jag har ju redan blivit av med alla mina som jag jobbar ihop i och med alla byggena jag varit på.
 
Tack och lov för Sofie och hennes kompis Pite-Jessica som bjöd på hemmagjort sushi ikväll! Hela kvällen blev så mycket trevligare så man slapp tänka på BW-poängen. 
Ja, det är ju bara till att börja ut och resa då för att tjäna ihop nå poäng igen. 
 
Mmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0