Titt ut

Sätt nu inte i halsen alla, men jag har torkat fönstrerna idag. Say whaaaaat!?! I know! Fan vad duktig jag är! Vem är du och vad har du gjort med Lisa, som Robin skulle ha sagt. Men jag fick upp ett il, var less på att knappt se ut och Tilde var faktiskt för en gångs skull nöjd med att leka själv på golvet. Plus jag vart lite småsugen på att prova min fönstertvätt jag köpte för typ 1-1,5 år sen. Vi torkar inte fönstrerna så ofta här hemma kanske ni märker. Men det är ju så tråkigt! Fast lite kul var det faktiskt nu då man verkligen märkte en markant skillnad. Nu känner jag mig helt plötsligt lite uttittad som om jag var i ett akvarium. Är ju inte van så här god sikt ;P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0