Peab-fest

Jag är verkligen sämst på att skriva här ni för tiden. Men jag vet inte när jag ska ha tiden till det, och det gör mig ledsen! För jag vill skriva. Men Tilde tar upp ganska mycket av ens vakna tid. Jag måste försöka bättra mig!
 
Jag kan ju tex berätta nu, när jag äntligen skriver, att igår var premiären för oss att ha barnvakt hela natten. Peab bjöd nämligen på storslagen firmafest med respektive och det kan man ju inte tacka nej till. Så vi dumpade Tilde på Nypon med mina föräldrar och drog själva ut till Maskinhuset i Ursviken/Skelleftehamn eller vars det nu egentligen ligger. Jag gjorde min premiär med alkoholhalkiga drycker, vilket skulle bli spännande. Och vet ni vad! Jag har mått bra hela natten! Sen bakisheten är ju en annan sak. Men jag klarade mig undan min vanliga alkohol-relaterade magproblem! Woop Woop! Sen om det var nybörjaretur återstår att se, men det är ett steg i rätt riktning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0